ZOO Safari w Borysewie k. Łodzi :)

 Ahoj!
Dziś zabieram Was do Borysewa k. Łodzi, a dokladnie do Zoo Safari.
 Wybralismy sie tam w maju, a pogoda trafila nam sie iscie letnia, wiec troche sie umeczyliśmy. 
Ale za to frajda dzieci z zobaczonej ilosci zwierzat zrekompensowala wszystko ;)
 Zapraszam na zdjecia :)



 Generalnie Borysew słynie ze zwierząt białych, tzn. posiada białe lwy i tygrysy. Nigdy sie z takimi nie spotkałam. Tu na zdjeciach biale tygrysy:
 A tutaj białe lwy:
 Ja z żyrafa ;)
Generalnie teren parku Zoo jest ogromny, ale jednego mi tam brakowalo. Z racji niedawnego otwarcia brakuje tu po prostu cienia. W taki dzien jak ten, kiedy bylismy nie bylo sie gdzie schowac przed słoncem. Ale jak sama nazwa wskazuje, moze to po prostu ma byc Zoo SAFARI? ;)
Za to stawiam minus.
Udanych wakacji! :)

Komentarze

  1. Córcia rośnie jak na drożdżach! Dobrych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na rodzinną wycieczkę. Nasze dzieci też uwielbiały wypady do ZOO a ich komentarze bezcenne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi moją wycieczkę do Zoo Safari w Świerkocinie. Było ogromne i jedną część przemierzało się samochodem. Jak dziś pamiętam strusia, który wtykał głowę do auta przez otwarte okno :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A te strusie to wcale nie takie bezpieczne zwierzęta... ;) O tym ZOO nie slyszalam :)
      Pozdrawiam rowniez

      Usuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że w Polsce też są takie Zoo-Safari. Super miejsce. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, są :) Po ikonce poznaję, że to Ty Martusia! Ściskam rownież! :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty