Ahoj wakacyjna przygodo! :)

     Witam wszystkich bardzo serdecznie!

     Dziś będzie krótko ;) W najbliższą sobotę wybieramy się z mężem oraz moimi najwspanialszymi olkuskimi przyjaciółmi na długo wyczekiwane wakacje! Walizki spakowane (mam nadzieję, że o niczym nie zapomnieliśmy, choć i tak się czasem zdarza;), kremy z filtrami gotowe, dobry humor dopisuje, więc można ruszać w drogę! :)
     Nie będzie nas 2 tygodnie, więc po powrocie pewnie pojawi się notka, którą zdążyłam napisać jeszcze dziś, czyli nie z wakacji. Ale o naszym urlopie z pewnością napiszę najszybciej jak się tylko da! ;)
     Na razie nie zdradzam, gdzie się wybieram, ale jest to miejsce z mojej niedawno spisanej listy marzeń - dla jednych może nic wielkiego, ale jak to mówią, co zobaczę i co zwiedzę - to moje (albo inaczej: NASZE ;).
     Zdradzę jedynie, że jest tam:
  • bardzo ciepło (haha;), 
  • podobno piękne wybrzeże z wyspami i zatokami (sprawdzimy na pewno:),
  • duuużo antycznych zabytków, w tym jeden z 7 cudów świata starożytnego, 
  • no i będziemy sporo pływać promami, statkami i innymi cudami ;) 
AHA! I przede wszystkim - jeszcze nigdy tam nie byłam! :)
     Życzcie nam powodzenia i do usłyszenia za niedługo!

     Ahoj! :)))



Komentarze

  1. Nie będę zgadywać, bo jeszcze nie zgadnę i co będzie :)) Ale życzę wspaniałych wakacji i czekam na relację!

    OdpowiedzUsuń
  2. obstawiałabym Grecję, ale tak czy inaczej nieziemskich wrażeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi jak Grecja :). Niezapomnianych wakacji życzę z całego serca i pozdrawiam z Hiszpanii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie brzmi jak Grecja...moja niespełniona jak dotąd miłość :) Mam nadzieję, że zrobiłaś dużo zdjęć! Czekamy na relację :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty